Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 noiembrie 2011

Pete de culoare

                                        - După mine! De data asta, victoria va fi a noastră!
                                 Mda... Talk to my horse! Poate el te crede.
                                       Nu poţi să nu mă iubeşti. În mine stă adunată toată
                                       frumuseţea lumii. Şi, apropo, nu sunt femelă!
                                      Nimic nu s-a schimbat. Şi vouă vi se iau pământurile.
                                      Să nu ziceţi că nu aţi observat! Sper să nu avem acelaşi destin...
                                         Închipuiţi-vă că sunteţi la un miting. Ok, acum închipuiţi-vă
                                         măcar o mie ca mine care îşi "strigă" of-ul. Mai trebuie doar
                                         să aduceţi protestul în faţa Guvernului. Sună distractiv, nu?!
                                 - Da, ştii ce vreau, nu? Pe tine, iubi! Pe tine, o maşină, o vilă,
                                 un card Visa, o menajeră, un antrenor de tenis, o vacanţă în...
                                 Hei! Mă mai asculţi, sau ai dat bir cu fugiţii?
                                -  Te ascult, da! Sunt un gentelman. Aştept să termini ce ai de
                                 spus, să te îmbraci şi să dispari naibii, odată!
                                 - Seiful e dotat cu închidere elecronică cu până la o sută de
                                  milioane de combinaţii. În plus, e controlat în permanenţă
                                  graţie unui sistem de camere de înaltă rezoluţie, care fac legătura între...
                              - Te rog! Te implor, nu mai vorbi aşa! Mă înnebuneşti!
                              Mă scoţi din minţi! Mă...
                                - Oh, da! Şi eu care credeam că sunt singurul care simte asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu